تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.  ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل پارسه مشهد

 

هتل هرند مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد زمستان 94

هتل مدینة الرضا مشهد

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد میباشد که در عین حال نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در خدمت میهمانان گرامی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل خاطره خوبی را برای خود فراهم کنند.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : یخچال، تلویزیون، استخر، سونا، جکوزی،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل مدینه الرضا  

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

 مطالب مرتبط:

هتل مدینة الرضا مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد دی 94

تور لحظه آخری مشهد

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاد نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

 

مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94

هتل های خوب مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که تنها 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل تازه تاسیس متشکل از 75 اتاق می باشد که طبق استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند. این هتل با داشتن امکانات رفاهی لازم مانند استخر , سونا , سالن ماساژ و بدنسازی , رستوران , کافی شاپ , رستوران و... آماد خدمت رسانی به مسافران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند برای گردشگران و زائران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل کیانا مشهد

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته باشند.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل کیانا مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

سد دوستی مشهد

افرادی که تور مشهد را انتخاب می کنند ، گردش و تفریح در شهرهای همجوار مشهد است . این شهرها دیدنی ها و تفریحات متنوعی دارند . یکی از مهم ترینتفریحات مشهد ، جاذبه های طبیعی آن است که می توانید به وفور در شهرهای اطراف شاهد آن باشید . وجود دریاچه ها و رودخانه های زیبا ،  سرسبزی طبیعت مشهد را دو چندان کرده است .  یکی از این دریاچه های زیبا ، دریاچه دوستی ست که پشت سد دوستی مشهد ، ایجاد شده است .در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این سد در مرز ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هریرود در 75 کیلومتری شهرستان سرخس در شمال شرق خراسان رضوی احداث شده است. این سد از نوع خاکی با هسته رسی به ارتفاع 78 متر، طول تاج 655 و عرض تاج 15 متر می‌باشد. مخزن این سد دارای گنجایش 1250 میلیون مترمکعب می‌باشد. این سد با همکاری مشترک ایران و ترکمنستان ساخته شده و عملیات اجرایی ساخت آن در سال 1379 آغاز و در فروردین سال 1384 به بهره‌برداری رسید. نام سد بر اساس مفهوم دوستی و مودت، به نام «دوستی» انتخاب شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این منطقه زیبا دیدن فرمایند.

سد دوستی مشهد

 مطالب مرتبط:

سد دوستی مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد لحظه آخری

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافرین محترم می باشد. هتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.

البته هتل مارین با امکانات رفاهی بسیار عالی و فاصله كمتر از 600 متر با حرم مطهر امام رضا ازهتل های مشهد است که مجهز به سوئیت و آپارتمان های یک خوابه میباشد.

هتل آپارتمان مارین مشهد دارای امکاناتی چون سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون، تلفن، يخچال و سرويس بهداشتي است. مسافران تور مشهد میتوانند بهترین اقامت را در این هتل آپارتمان داشته باشند.

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین:

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی

هتل آپارتمان مارین مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران محترم می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است. در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

تور مشهد پاییز 94

جاذبه های گردشگری مشهد

آبشار اخلومد مشهد

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

 فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

 مطالب مرتبط:

آبشار اخلمد مشهد

فریزی مشهد

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

 

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ، 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد

هتل عماد مشهد

تور مشهد پاییز 94

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند.  همچنین اين هتل مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهدمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

 

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

تور مشهد پاییز 94

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد  ارائه می نماید .

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

 هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. مسافران تور مشهد میتوانند از بهترین هتل های مشهد استفاده نمایند.

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد. هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.

هتل فرهاد مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است.هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران میتوانند با اقامت در هتل های مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل سیمرغ مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه شخصی آقای موسوی ساخته شده است. تور مشهد آبان 94 این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران

تور مشهد پاییز 94 از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر تور مشهد آبان 94 می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد


پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است.تور مشهد مهر 94 این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران

تور مشهد آبان 94 بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد آبان 94 قرار گرفته است.


روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد تور مشهد مهر 94 در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده کارده به کلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حکیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. تور مشهد مهر 94 این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد تور مشهد آبان 94 که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت تور مشهد آبان 94 که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.


 

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران

تور مشهد آبان 94 از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد تور مشهد پاییز 94 در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد این هتل تنها 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد از این رو برای مسافرانکه قصد اقامت در هتلی شیک و نزدیک حرم را دارند بسیار مناسب است.تور مشهد مهر 94 این هتل دارای 90 واحد است که از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره تشکیل شده است

از امکانت ویژه این هتل می توان به سه رستوران تور مشهد مهر 94 مجزای آن اشاره نمود , منوی نهار و شام در این رستوران ها متفاوت می باشد. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... برای میهمانانسرو می شود.

از دیگر امکانات هتل مینو مشهد می توان به روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و... اشاره کرد.


هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد تور مشهد آبان 94 و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. تور مشهد آبان 94 در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد تور مشهد آبان 94 از این رو برای آن دسته از مسافرانکه می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافرانرا به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگیتور مشهد آبان 94 با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم


 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در قسمت تور مشهد آبان 94 ضلع شرقی حرم واقع شده است. هتل سروش از جمله هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 300 متر فاصله دارد که پیاده تنها 5 دقیقه طول می کشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافرانبه شمار می رود. در این هتل اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال به صورت نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. هتل سروش مشهد از سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون تشکیل شده است. تور مشهد پاییز 94 این هتل دارای 45 واحد می باشد که به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP قرار دارد. تور مشهد پاییز 94 هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

از امکانات هتل سروش می توان به کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری مسافران و خدمات مسافراتی و... اشاره کرد.

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

آدرس هتل سروش مشهد : مشهد , خیابان نواب صفوی

 

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

رستوران ایتالیایی ژون تخصصی ترین مرکز غذاهای ایتالیایی در مشهده با منویی ۵۰ عنوانه .پخت غذاها به صورت اصیل ایتالیاییه و همه مواد اولیه روزانه تهیه میشه. نکته ممتاز این رستوران اینه که پاستاهای مصرفی در این رستوران تولید میشه و در واقع اختصاصیه. در تور مشهد میتوانید از این رستوران زیبا و بهترین غذا های این رستوران استفاده نمایید. رستوران ژون از شهروندان برای صرف غذایی خاص و لذیذ به همراه تخفیف 15 درصدی دعوت کرد. در این رستوران فست فود، ساندویچ و پیتزا بدون استفاده از سوسیس و کالباس به مشتریان عرضه می شود. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه و متنوع بهترین خدمات را به مهمانان خود عرضه میکند.با رفتن به این رستوران در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

 

مطاب مرتبط:

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

تور لحظه آخری مشهد

رستوران سدروس مشهد

سدروس نام یک نوع درخت کاج است که در سال ۸۹ برای مجموعه زنجیره ای به نام گروه رستوران های سدروس انتخاب شد که اکنون بعد از گذشت چند سال به درختی تنومند مبدل شده است که سومین شعبه خود را در ۹۳/۰۴/۰۵ افتتاح کرد. در تور مشهد میتوانید از این رستوران استفاده نمایید.

این مجموعه با شعار طعمی لذیذ، خاطره ای ماندگار کار خود را شروع و سعی کرد با صداقت و کارآمدی در همه مراحل از طبخ تا عرضه و سرو غذا این مهم را رعایت و سر لوحه کار خویش قرار دهد. رستوران سدروس بهترین غذا ها و بهترین کیفت سرویس دهی در اختیار مسافران تور مشهد و میهمانان خود قرار میدهد.

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

 

مطالب مرتبط:

رستوران سدروس مشهد

تور لحظه آخری مشهد

رستوران احسان مشهد

این رستوران جزو رستوران های قدیمی مشهد می باشد که قبلاً فقط خوراک های ایرانی سرو می کرد و اخیراً خوراک های فرنگی هم در منوی رستوران قرار گرفته است. رستوران در یک زیرزمین واقع شده که با بازسازی انجام شده محیط قابل قبولی را فراهم نموده است. با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . برای کسانی که اهل تجمل و تشریفات هستند احسان یکی از بهترین گزینه ها است. در تور مشهد میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

 

مطالب مرتبط:

رستوران احسان مشهد

 تور لحظه آخری مشهد

 

روستای گلستان واقع در ۵ کیلومتری مشهد، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز که به رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان، وجود آستان مقدسه امام‌زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن در تور مشهد تابستان 94 افزوده است. روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.جمعیت این روستا در حدود۳۰۰۰ نفر و جمعیت غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا به سبب داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد روزهای تعطیل پذیرای جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش در دامن طبیعت برای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید فطر 94 می باشد.داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... از امتیازات این روستا محسوب میشود. از جاهای دیدنی این روستا در تور مشهد تعطیلات تیر 94 میتوان به معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت اشاره کرد. از غذاهای سنتی این روستا میتوان به انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو... اشاره کرد. سوغات روستا هم انواع خشکبار مخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.

 

 

 

 

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد هتلی 2 ستاره می باشد که در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. بازار رضا که یکی از بازارهای اصلی مشهد برای خرید و تهیه سوغات به حساب می آید 6 دقیقه با هتل شهریار فاصله دارد که برای مسافرین تور مشهد تابستان 94 بسیار مناسب است. این هتل دو ستاره از امکانات ویژه ای برای خدمات رسانی به میهمانان تور مشهد برخوردار است که برای نمونه میتوان به امکاناتی نظیر لابی با ظرفیت 150 نفر، نمازخانه، کافی نت، فست فود و رستوران و کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر اشاره کرد. رستوران، کافی شاپ و فست فود این هتل با انوع نوشیدنی های سرد و گرم در تمام ساعات شبانه روز برای میهمانان تور مشهد تیر 94 آماده خدمات رسانی است. هتل شهریار مشهد در فضای لابی و اتاق های خود اینترنت وای فای رایگان را در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات عید فطر 94  قرار  می دهد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، پشت هتل تهران

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

 

 

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد از اماکن تاریخی و قدیمی حرم مطهر امام رضا می باشد که در حال حاضر بر روی ایوان شرقی صحن انقلاب قرار گرفته است. نقاره زنی در حرم مطهر رضوی از زمان غزنویان مرسوم شده استو بعد ها نیز ادامه پیدا کرده است. طبق رسوم گذشته در طول یک سال به جز ماه های محرم و صفر , دو بار در طول شبانه روز یکی قبل از طلوع آفتاب و دیگری در زمان غروب آفتاب و روز ولادتها به جز ایام شهادت , نقاره با نوای خاصی نواخته می شود همچنین در زمان آشکار شدن کرامات از جانب حضرت هم نقاره به معنی شادمانی نواخته می شود. مسافران تور مشهد از علاقه مندان نقاره خانه حرم مطهر رضوی می باشند.

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

 

 مطالب مرتبط :

 

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد هتلی در سال 1390 در روز ولادت امام رضا علیه السلام واقع در خیابان امام رضا به مساحت 3337 متر مربع تاسیس شد . هتل المپیا مشهد با حرم مطهر امام رضا 600 متر فاصله دارد . فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد 20 دقیقه با هتل المپیا مشهد فاصله دارد و همینطور ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل تور مشهد 94 دارای اماکاناتی مانند : رستوران یا منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه , لباسشویی و خشکشویی , سالن مجهز بدنسازی سونا و جکوزی , صرافی , سرویس برای رفت و امد به حرم مطهر و همچنین تاکسی و مرکز خرید و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل المپیا مشهد

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد چارتر

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در فضایی به مساحت 33000 مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان مشهد در کنار بزرگراه کلانتری، یکی از مسیرهای اصلی مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز با طراحی زیبا می باشد. برخی از امکانات هتل رایگان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند استفاده نمایند مانند : مجموعه آبی , 20% تخفیف ویژه سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. امکانات هتل پردیسان مشهد شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , لاندری , تاکسی سرویس , سالن ویژه کنفرانس و همایش , استخر ,جکوزی و سونا , زمین تنیس , فروشگاه برای خرید , آرایشگاه که مسافران تور مشهد 94 در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته باشند , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , نمازخانه , سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای میهمانان و مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط :

 

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران هتل های مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط :

برج تجاری آلتون مشهد

بازار حکیم مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور

 

 

این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع واقع شده است که شامل 9 طبقه و 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این بازار جزو یکی از بازارهای مشهد می باشد که نظر بسیاری از گردشگران هتل های مشهد را به خود جلب کرده است و اکثرا از این بازار دیدن می کنند تا علاوه بر خرید از این مرکز به بازدید از فضای زیبای آن هم بپردازند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز انواع مختلف پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و ... موجود می باشد همچنین این مرکز مجهز به چندین پله برقی و آسانسور می باشد .

مطالب مرتبط :

مرکز خرید خورشید مشهد

بازار حکیم مشهد

 

 

این مدرسه یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه مشهد می باشد و در حاشیه شرقی بازار بزرگ مشهد و در بالای حرم واقع شده است به همین دلیل به مدرسه بالاسر مشهور شده است .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این مدرسه همزمان با دو مدرسه پریزاد و دودر و به دستور شاهرخ تیموری ساخته شده است که در قدیم به مدرسه شاهرخی لقب گرفته بود . این مدزسه دارای چهار ایوان و 21 حجره در دو طبقه می باشد . مدخل این مدرسه در حاشیه شرقی بازار قرار دارد . ایوانهای مدرسه دارای کاشی کاری معرق است . چهار ردیف پلّه در چهار طرف کنج دیوارها طبقه اول را به طبقه دوم راه می‌ دهد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه بالاسر در سال 1091 و در زمان شاه سلیمان صفوی ساخته شده و پس از آن چندین بار در زمان های مختلف بازسازی شده است . از موقوفات این مدرسه شش دربند مغازه متصل به مدرسه می باشد . امروزه به علت گسترش اطراف حرم  از مدرسه زیاد اثری باقی نمانده و به دارالولایه و کفش‌کن جدید الاحداث الحاق شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

مطالب مرتبط :

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه دودر مشهد

 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

سرزمین موج های آبی

 

 

 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

 

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایرانی می باشد که آرامگاه آن در کنار آرامگاه نادر شاه افشار قرار گرفته است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
بر سر این آرامگاه لوح سنگی ای نصب شده است . محمد تقی خان پسیان در سال 1309 در تبریز به دنیا آمد وی در سال 1324 به تهران آمد در آنجا به تحصیل در مدرسه نظام شد و بعد  از 5 سال به درجه سلطانی رسید .
مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .محمد تقی خان پس از آن روس ها را شکست داد و در سال 1335 به آلمان رفت و پس از بازگشت در سال 1338 به فرماندهی ژاندارمری خراسان در زمان مشیرالدوله رسید .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .در سال 1339 آزادی خواهان خراسان به رهبری محمد تقی خان قیام کردند که در این قیام محمد تقی خان در مقابله با اکراد بجنورد کشته شد .

این آرامگاه هر ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد فروردین 94 را به سمت خود جذب می کند .

مطالب مرتبط :

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

غار مغان مشهد

 

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

در تور مشهد از این مدرسه دیدن کنید.مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.برای مسافران تور مشهد 94  از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مطالب مرتبط:
مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد
تور مشهد نوروز 94

روستای سر آسیاب مشهد

در تور مشهد از این روستا دیدن کنید.سر آسیاب روستایی از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران است.این روستا در 5 کیلومتری شهر شاندیز واقع شده و از شمال به اراضی لنگر از توابع ویرانی، از جنوب به روستای ارچنگ، از سمت شرق به پشته نغندر و از غرب به جاده شاندیز و اراضی قرقی محدود می‌شود. مسافران تور مشهد 94 بدانند که به علت وجود 3 آسیاب به نام سه آسیاب و بعد ها سر آسیاب معروف شد ، مزار نصر الله سراج هاشمی شاعر مرثیه سرا که دارای دیوان شعر می باشد در اینجاست .این روستا به دلیل نزدیکی به ارتفاعات و قرار گرفتن در مسیر رودخانه از آب و هوای بسیار معتدل و  مطبوعی برخوردار است و یکی از مناطق ییلاقی محور گردشگری مشهد – شاندیز محسوب می‌شود.دیدن از این روستای زیبا در تور مشهد پیشنهاد میشود.

 

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

مطالب مرتبط:

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد. در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

در تور مشهد از امکانات متعدد این هتل استفاده کنید. رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

رستوران هتل سی برگ مشهد

مطالب مرتبط:

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

منبع : مراکز خرید مشهد

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94

تور مشهد لحظه آخری زمستان 93

 

 

 

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل هلیا مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل با حرم در حدود 5 دقیقه و با فرودگاه بین المللی مشهد 8 کیلومتر فاصله دارد. مسافرین تور مشهد میتوانند از امکانات هتل هلیا مشهد که عبارتند از رستوران، لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی بهره مند شوند. اتاق های هتل هلیا مشهد همگی مجهز به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل هلیا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز در محدوده لابی در اختیار میهمانان قرار می دهد.

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل سلام مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل توریست توس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل براي رفاه مسافران تور مشهد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان و مسافران تور مشهد میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل سینور مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریور مشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد  و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد  در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

راه‌اندازی شبکه ملی زیارت مشهد منتفی شد

اگرچه برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی شبکه صورت گرفت و مکانی هم در سالن صبا برای آن فراهم شد، اما در جابه جایی مدیریت صدا و سیما و سیاست‌های ابلاغی مبنی بر چابک‌سازی سازمان و پرهیز از توسعه کمی، بنا شد راه‌اندازی این شبکه منتفی شود

 

حجت‌الاسلام علی نهاوندی اظهار کرد: پیشنهاد شبکه ملی زیارت در سال 90 در کارگروه ملی زیارت به ریاست رئیس‌جمهور وقت، تصویب و قرار شد منابعی از استان و کشور به این امر اختصاص یابد که متأسفانه در دوره‌های گذشته به دلیل عدم اختصاص کامل بودجه زیارت توسط استانداران سابق، این امکان صورت نگرفت. ضمن اینکه از همان ابتدا پیگیری‌های سازمان برای تأمین زیرساخت‌ها ادامه داشت.

 

وی ادامه داد: در اواسط سال 92 با پیگیری‌های صورت گرفته، این امر مورد توجه رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت و قرار شد 10 میلیارد تومان از اعتبار لازم برای راه‌اندازی این شبکه توسط استان تأمین شود. در دوره استانداری آقای رشیدیان یک تفاهم‌نامه امضا و بر اساس آن قرار شد این اعتبار تأمین شود. در قالب این تفاهم‌نامه دو میلیارد تومان از کد برنامه‌های این سازمان که برای واحد سیار تأمین شده بود توسط استانداری و چهار میلیارد تومان هم توسط شهرداری به شبکه ملی زیارت اختصاص یافت که متأسفانه با تأخیر واریز شد و تا 26 روز قبل از جابه جایی آقای ضرغامی مسکوت ماند.

 

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: اگرچه برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی شبکه صورت گرفت و مکانی هم در سالن صبا برای آن فراهم شد، اما در جابه جایی مدیریت صدا و سیما و سیاست‌های ابلاغی مبنی بر چابک‌سازی سازمان و پرهیز از توسعه کمی، بنا شد راه‌اندازی این شبکه منتفی شود. اگر اقدامات استانی به‌ویژه تخصیص منابع استانی به موقع انجام می‌شد تاکنون شاهد شبکه ملی زیارت بودیم.

 

نهاوندی اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان رضوی طی نامه‌ای به استانداری و شورای شهر اعلام آمادگی کرده است که بودجه اختصاصی به این امر را بازگرداند و از شورای شهر مشهد خواسته شده است همانگونه که در مسائل فرهنگی و اغنا فرهنگي مسافران تور مشهد  پیشگام هستند، بخشی از این بودجه به مقوله فرهنگ زیارت در شبکه پایتخت معنوی ایران اختصاص یابد تا بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری به سمت تولید محتوای کیفی برود. ما تلاش خود را در زمینه راه‌اندازی شبکه ملی زیارت انجام دادیم و همه رسانه‌ها و کسانی که در این امر ما را یاری کردند نهایت سپاسگزاری داریم.

افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94

 

محمد سهیلی در ارتباط با دلیل افزایش قیمت تجاری موقت در شهر مشهد اظهار داشت: افزایش یکباره به این دلیل بود که در سه سال گذشته هیچ افزایشی در این ارتباط صورت نگرفته بود.

 

وی افزود: افزایش تجاری موقت با توجه به كثرت مسافران تور مشهد برای سال 94 افزایش معقولی بوده اما این افزایش مبتنی بر درآمدی است که برای بهره‌بردار دارد و همچنین واحدهای تجاری هزینه‌هایی همچون مباحث ترافیکی و زیرساخت‌ها لازم برای سرانه یک متر مربع را به شهر تحمیل می‌کند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: در این ارتباط پیش‌بینی که صورت گرفته بر اساس آنچه که شهروند پرداخت می‌کند بسیار محدوده بوده و حدود 30 درصد از کل بهره‌‌ای را که از آن می‌برد به شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.

 

سهیلی تصریح کرد: قیمت‌هایی که هم‌اکنون برای بهره‌برداری موقت پیش‌بینی شده رقم‌های بسیار پایینی است و به شهروندان نیز اعلام شده که اگر به قیمت‌ها اعتراض دارند با رقم کارشناسی 30 درصد این رقم از اجاره دریافت شود که به ندرت بهره‌برداری حاضر به این کار می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد گفت: پیش‌بینی من این است که اگر برای سال 94 رشدی در این ارتباط در نظر گرفته شود، رشدی معادل 20 درصد اعمال شود.

فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باید به سرعت به خارج از شهر انتقال یابد

جواد ستاری در ارتباط با آلایندگی فرودگاه مشهد اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که کارشناسان به ما اعلام کردند یک هواپیما معادل 3 هزار خودرو آلایندگی دارد.

 

وی افزود: معمولا در همه جهان فرودگاه‌ها در خارج از شهر احداث می‌شود و البته زمانی که فرودگاه مشهد احداث شد این فرودگاه خارج از شهر مشهد قرار داشت و امروز با توسعه شهر فرودگاه هاشمی نژاد مشهد جزئی از شهر مشهد شده است.

 

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: فرودگاه هاشمی‌نژاد باید با تلاش مدیران دولتی و شهری به خارج از شهر مشهد انتقال یابد که البته زمان نیز در این ارتباط بسیار مهم است زیرا با توجه به كثرت ورود مسافران تور مشهد از طريق هوایی آلودگی این فرودگاه برای شهر مشهد با توجه به تعداد پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد بسیار بالا است.

 

ستاری تصریح کرد: متاسفانه امروز ما شاهد توسعه این فرودگاه هستیم که باید جلوی آن گرفته شود و موضوع دیگر این است که متاسفانه خط یک قطار شهری مشهد نیز به فرودگاه می‌رسد و در واقع سبب توسعه بیشتر این فرودگاه می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: این فرودگاه باید به صورت کامل به خارج از شهر مشهد انتقال یابد و البته می‌توان در ابتدا پروازهای خارجی و حجاج به فرودگاه جدید انتقال داد و سپس تمام پروازها را به فرودگاه جدید منتقل کرد.

 

یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:هتل های مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

هتل عرش سه ستاره

 

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 

یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:مکانهای زیارتی مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

 

منبع : مکانهای زیارتی مشهد

 

 

یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:مراکز خرید مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

 

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

 

 

منبع : مراکز خرید مشهد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 31010
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند